De webshop voor tafeldekkend Benelux

Bedrijf
Foodies in Heels
Industrie
Servies en tafeldekken

Case

Study

In 2021 heeft Maud de eigenaar van Foodies in Heels gekozen om naast haar Instagram influence account en eigen webshop te starten. In 2 maanden tijd hebben wij het Foodies in Heels E-Commerce platform gebouwd in Shopify gebaseerd op het Empire Theme van Pixel Union. Dankzij een integratie met Matrixify zijn ze in staat om eenvoudig producten in bulk te importeren waardoor eenvoudig meer dan 1.000 producten worden beheerd vanuit een Google Spreadsheet. De fulfilmentpartij is direct verbonden met de shop met behulp van de Picqer app. Channable is geïmplementeerd om de producten te exporteren naar onder andere Google Merchant Centre, Meta, Bol.com en Amazon. Klaviyo is volledig geïntegreerd om segmenten op te bouwen en nieuwsbrieven te versturen. Er is gekozen voor Webwinkelkeur als keurmerk en tevens reviews te verzamelen.

1

Explore

We hebben onderzocht welke kanalen het beste bijdrage aan de E-Commerce doelstellingen van Foodies in Heels.
Google Text Ads
Google Performance Max
Pinterest
2

VALIDATE

Dankzij een geavanceerde technologie en o.a. Server-2-server integraties met Google en Facebook weten we exact welke platformen en segmenten zorgen voor aankopen en een gezonde ROI.
Gevalideerd
door consultants
Fundament van het project
3

GROW

Na het 1ste jaar is gekozen om de Duitse markt te gaan veroveren en een lokale winkel te openen in Eindhoven.
Groei werd gerealiseerd
#1
Vertalen website
#2
Personaliseren mailings
#3
Go 2 market strategie
4

Build

Het team van Foodies in Heels is volledig getraind om zelf aanpassingen te verrichten aan de webshop en nieuwsbrieven te sturen. Digital Raise is enkel verantwoordelijk voor het management van advertentiecampagnes en staat altijd klaar voor support.
Bieden onafhankelijkheid
De klant trainen om volledig in staat te zijn om in te spelen in seizoenen.
Review
"Ontzettend blij met de checklist en mogelijkheid om zelf dingen aan te passen!"

Het resultaat

Development tijd

12 weken

Aantal markten

3

Beoordeling klanten

9,7

Het digitaal werven van leef ondersteuners

Binnen twee weken live met een wervingscampagne, wat volledig is geautomatiseerd

Lees verder
Hulp nodig bij jouw online uitdaging?

Stuur ons een bericht.

Wij sturen je zo snel mogelijk een bericht terug.
Bedankt! We sturen je zo snel mogelijk een berichtje terug.
Oeps! Dat ging niet helemaal goed. Probeer het opnieuw.