Het digitaal werven van leef ondersteuners

Bedrijf
Brentano Amstelveen
Industrie
Sociale Benadering Dementie (Ouderenzorg)

Case

Study

Hoe werven van zorgverleners gedigitaliseerd kan worden

De ouderenzorg heeft niet zo'n sexy imago, maar hoe kun je dit sexy maken? Brentano Amstelveen zorgt er al jaren voor dat ouderen (met dementie) nog van het leven kunnen genieten en waardig ouder kunnen worden door de hulp van iedereen die daar graag voor wilt zorgen. Het is door een groot te kort aan zorgpersoneel lastig om hiervoor mensen te vinden. Daarom is het noodzaak om aan te tonen dat werken in de ouderenzorg niet alleen nobel, maar ook goed betaald en super leuk is! Een enorm gave opdracht. We hebben alles van A tot en met Z mogen doen. Van de landingspagina, social ads, display ads, lead forms, mail flows, automation, campagnes tot aan zelfs het bellen van de kandidaten.

1

Explore

Hoe kan je alle aspecten binnen een wervingscampagne eenvoudig automatiseren?
Webflow landingspagina
SendPulse mail automation
Zapier automatisering
2

VALIDATE

We hebben er middels Zapier voor gezorgd dat de formulieren op de website van Brentano en de Lead forms van Meta automatisch op de juiste manier in SendPulse zijn gekomen, waardoor per aangegeven optie de leads perfect zijn opgevolgd met een persoonlijke boodschap. Alles is vervolgens gekoppeld aan een document, waar de klant geaggregeerd alle data kon inzien zonder gedoe over het zoeken naar losse informatie.
Gevalideerd
door consultants
Fundament van het project
3

GROW

We hebben uiteindelijk alles geautomatiseerd, zodat van inschrijving tot aan benadering door Brentano volledig automatisch verliep, zonder verlies van persoonlijke touch.
Groei werd gerealiseerd
#1
Alle leads automatisch in Google Sheets
#2
Alle vragenlijsten automatisch bij Brentano
#3
Lead forms vanuit Meta automatisch opgevolgd
4

Build

We hebben alles dusdanig geautomatiseerd, zodat het team van Brentano zich kan focussen op de bijeenkomsten om de leads daadwerkelijk goed op te volgen.
Automatiseren voor de persoonlijke touch
Leads goed en warm aangedragen
Review
Uitgelegd wat men nog wel met de persoonlijke touch moest doen

Het resultaat

Automatische triggers

17

Mailflows

12

Leads

251

Het digitaal werven van leef ondersteuners

Binnen twee weken live met een wervingscampagne, wat volledig is geautomatiseerd

Lees verder
Hulp nodig bij jouw online uitdaging?

Stuur ons een bericht.

Wij sturen je zo snel mogelijk een bericht terug.
Bedankt! We sturen je zo snel mogelijk een berichtje terug.
Oeps! Dat ging niet helemaal goed. Probeer het opnieuw.